Rumpan upp i vädret!

Sorry för dålig uppdatering! Men det är väl helt enkelt så att man kommit in i en vardag här (som är jättebra!) och allt är inte lika nytt och konstigt som det var till en början! Eller så ska man inte heller säga, för allt som händer hela tiden är ju konstigt och annorlunda, är nog mer så att vi börjat acceptera det.

Praktiken rullar på, men denna vecka har varit väldigt lugn och skön.Har mest bara varit runt till hotell/kontor och gjort bokningar samt betalningar fram till december. Ska ordna upp med Zanzibarbokningar nu, och sen känns det som att typ allt är klart?

Man kan verkligen bli galen på att allt är så jäkla oorganiserat när det gäller alla papper osv här på jobbet, det har vi fått i uppgifta att försöka styra upp från dem som befinner sig i Sverige! Tex nu när vi skulle fixa alla hotellbokningar för kundera och vi var färdiga med det så visar det sig att vissa har blivit dubbelbokade, bara för att dem gjort vissa tidigare och haft voucherna gömda i bilen/väskan/hemma eller vars det nu kan vara.


Har ju inte med mig några jeans hit, vilket inte var det smartaste draget av mig eftersom de är ganska kallt på kvällarna + att jag ser ut som en prickig korv efter alla myggor som verkligen älskar mina ben! Så var på den lokala marknaden och försökte hitta mig ett par(vilket jag inte lyckades med).. Fick iaf gå bakom alla kläder och testa, och när jag står med rumpan rätt upp i vädret så börjar hanna gapskratta för att bakom mig så sitter det en man och flinar och kollar på ;) Fanns ju inte tillstymmelse till omklädningsrum!

Safarin har ju inte blivit av heller än så länge ;) som allt annat i detta land så lär det ju säkert inträffa några veckor senare än när det egentligen är sagt! Pole pole, Hakuna matata!


Kommentarer
Postat av: Familjen i Gstad

Hej Gullungen ! Har ju hört att det inte förändrats där på de senaste 40 åren ....O nån prickig korv e du inte, skräm iväg glottarna m att pappsen kommer raaaaw

2011-09-09 @ 23:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0