Das Rollende Hotel



Såg detta roliga hotell en dag när vi satt och jobbade! Måste ju vara en av dem bästa idéerna jag sett på länge! Vet inte riktigt hur det fungerar, men har förstått att man bara hoppar på och sen så åker bussarna runt i hela världen? Man behöver liksom aldrig byta hotell ;)

I helgen var vi ut på marknad och jag köpte mig en jättefin tavla, 3 halsband, 2 örhängen + en julklapp ;) haha det ska börjas i tid! Allt görs på plats och det finns huuur mycket fina saker som helst. tror nog det kommer bli en till liknande tavla innan jag åker hem! Har kommit på mig själv att jag tycker det är riktigt kul att pruta också, har aldrig gillat det tidigare, men det går att få riktigt bra priser om man verkligen vill! Ett av halsbanden började på ca 40 kr, men tillslut så fick jag det för 4kr ;) Det tyckte jag var helt okej pris :D

Mindre kul är att jag håller på att bli förkyld! Men jag hinkar i mig te och honung och sen så har vi förhoppningsvis en lugn vecka framför oss. Stephen hade dock tänkt att vi skulle åka iväg på en 6 dagars safari imorgon, men det känns inte som nån bra idé när man håller på att bli sjuk och definitivt inte för vår studentbudget heller!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0