Kära tomten...

...jag önskar mig en ny dator i julklapp, den jag har nu kan göra mig riktigt galen pga seghet!


Jag tänkte börja med att introducera er till vårat nya tillskott i familjen, Nämligen lilla kissen Boden:


I onsdags åkte vi till en maasai marknad på jobbtid. Det kan vara skönt att ibland få göra lite annat, även om jag inte direkt kan påstå att dagarna ser likadana ut här! Men vår handledare tycker iaf att det är viktigt att vi får se hur själva landet i sig är, och inte bara hur själva safaribranschen fungerar.

Man kanske skulle köpa sig en liten get?


Eller varför inte ett par nya slitstarka skor, gjorda av bildäck!


Senare efter marknaden inhandlades de en massa frukt mm, vår handledare fyllde ju år och då skulle det bjudas på bål, som jag och Hanna tillredde, Den blev så fruktansvärt äcklig, men den verkade uppskattas iaf ;) Haha

I Lördags så åkte vi iväg med några från jobbet och skulle kolla in lite hotell som vi använder oss av, kan ju vara bra för mig och hanna att veta vad det är vi egentligen säljer till gästerna. Dock kändes det lite väl drygt att sitta och åka bil i ca 5 timmar för att kolla 4 hotell.

Om jag nångång åker på safari igen så ska jag göra det med lyx och bo på hotell liknande detta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0