Good news!

Min dator är numera lagad :)

Har hunnit hända en hel del sedan sista, vi kör ett litet bildspel på endel av sakerna!


En av dagarna hade vi varken el eller vatten, och på toppen av allt så tog våran gas slut, så vi fick helt enkelt gå ut i hönshuset och laga mat där.


Vi fick besök av våran vakts son, så vi bjöd honom på lite fika och spelade lite fotboll med honom :)


En dag på jobbet så kom Ben och hämtade upp oss så fick vi åka och besöka hans barnhem!


Baran, vår vakt var söt och gjorde upp en liten fireplace!


Vi har varit på hiking!


Var runt denna vackra sjö i vandrade.




Och sedan paddla vi lite kanot på sjön! Eller killarna paddla och jag och hanna satt där som små prinsessor och bara njöt :)



Nu i veckan ska vi troligtvis åka på en 4 dagars safari, får se om vi åker på tisdag eller om det blir på onsdag, beror lite på hur mycket jobb vi har tror jag! + att vi måste göra vårat jobb så vi själv kan åka iväg, hejdå lönen!

Hoppas allt är toppen med er där hemma! Puss

Kommentarer
Postat av: Gunnar Lind

Hej Martina kul att din dator funkar nu vi mormor

mamma och jag sitter i täby och läser din blogg

Hälsningar från oss alla

2011-09-05 @ 14:32:18
Postat av: imse

Söta ni! Vad roligt ni verkar ha det. Jag vill också. Var rädd om er :) KRAAAM

2011-09-06 @ 19:40:52
Postat av: mamma

Fin bild på trädet och pippina :)

2011-09-09 @ 19:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0