Getslakt och Hiking

Sitter här heeelt slut just nu, men kvällen har då inte ens börjat!

Igår efter jobbet åkte vi iväg på en liten utflykt, åkte iväg till en Monduli, en masaiby. Där Slog vi upp vårat tält precis vid en bergskant typ, men väldigt vacker utsikt. Sedan Var det getslakt som stod på schemat!
Slänger upp en liten bild på hur hela utförandet gick till. Från en levande get till att den blev uppäten ;)




Vaknade flera gånger inatt av att de var nå i mitt ansikte, trodde det var mygg som vanligt.. men när vi vaknade i morse vid 7.30 så var hela tältet fullt at myror som även kröp i ansiktet på mig ;)

Klev iaf upp och käka frukost, och sedan började vi vår vandring på 2,5 timme.. Kan då säga att jag fått min motion för detta år! Haha Uppförsbacke i princip heeeeela vägen, och sol på det! Men det var härligt att få röra på döfläsket lite!

Nu är man hemma och här vankas det BBQ och gårdsfest eftersom att husägarens tjej fyller år! Så har blivit förvarnade att det inte kommer bli så lätt att sova eftersom det kommer spelas hög musik. Men vi kommer ju joina dem så de blir skojj!

Kommentarer
Postat av: egge

Kom hem nu!

2011-10-01 @ 22:25:00
Postat av: mamma

Var geten god?

2011-10-01 @ 22:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0