Närmar sig med stormsteg!


Just nu packas det för fulla muggar här hemma, men kan erkänna att det är svårt att veta vad man ska ha med sig eller inte. Största frågan just nu är väl om jag ska ta med mig min dator eller inte. Hanna tar ju med sin som vi egentligen hade tänkt dela på, men det kan nog vara skönt att ha med sin egna?

Imorgon denna tid sitter vi iaf på planet påväg till Qatar, och på söndag morgon landar vi i Nairobi, Kenya. Sedan hoppar vi på bussen som ska ta oss till Arusha, Tanzania :) Kommer bli en lång resa, men det kommer det nog vara värt i slutändan när vi väl är framme.

Denna sommar bara försvann och jag har inte fattat att jag verkligen ska åka iväg till en världsdel jag aldrig varit i tidigare och bo och leva bland lokalbefolkningen! Kommer bli en stor utmaning men troligtvis jäkligt intressant och lärorikt :)  Jag har alltid drömt om att åka till afrika, just eftersom att det inte är det typiska turistresemålet dit alla reser. Och nu ska jag dit på riktigt!? herregud!

Ska förhoppningsvis lyckas skaffa internet till vårat boende så att vi kan hålla er alla uppdaterade om hur vi har det, kan dock inte garantera att jag är den bästa på att uppdatera ;) Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0