Huvet ska få sig ett klipp

Har haft sån ångest över mitt hår nu i evigheter, men nu har jag äntligen tagit tummen ur och beställt en klipptid !
Så imorgon 12.15 ska mitt huvud få ett riktigt klipp tänkte jag. fast i och med att jag har ganska kort hår så kommer de säkert inte synas nån skillnad alls, men kortare ska det bli iaf, that's for sure.

Igår snöade det en massa här, och vanligtvis brukar ju den första snön alltid försvinna efter nån minut eller timme, men den ligger fortfarande kvar ! Mamma fick skjuts till jobbet i morse av en arbetskollega eftersom hon har sommardäcken på, men nu ringde hon och ville jag skulle köra bilen till hennes jobb så hon tar sig hem i kväll :P
Så jag ska alltså ut nu och köra på vägarna med sommardäck, känns väl inte allt för kul. som tur är så har det blivit varmare ute och är förhoppningsvis inte lika halt ute som det var i gårkväll/morse.

Nej det kommer nog gå bra !


Kommentarer
Postat av: Katarina

wihuu, lite uppdateringar från denna dammiga blogg ;) haha. skönt att få klippa håret, känns alltid så behagligt efteråt ^^ pussss

2009-10-08 @ 23:07:52
URL: http://kattarinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0